Egy statikus és egy animált ábra összehasonlítása

  • Magyar Tudományos Akadémia
  • Mindentudás Egyeteme
  • Kutatóintézetek
  • Egyetemek
  • Előadók a tudomány minden területén, akik a fenti célokra törekednek

Fő megrendelői kör:

Eredmény:

4. A vizuális érzékelés ismeretére építve tudatosan irányítható a hallgatóság figyelme.

5. Az esztétikus (de nem elterelő) vizuális élmény oldja az új befogadását akadályozó gátlást.

– Rövidebb idő alatt több információ átadása és tartósabb rögzülése.

– A szakmai hitelesség megtartása mellett is érthető, élvezhető előadás.

Animáció az előadáson

2. Kevesebb magyarázattal is magától értetődővé, követhetővé tehetők az összefüggések.

1. A jó animáció az értelem szolgálatában áll, nem „dekoráció”.

3. A legalkalmasabb eszköz a valóban lényeges kiemelésére, megértetésére.

A tudományos animációim alapelvei, célja